fredag, oktober 02, 2009

till Sanna

jag har den finaste flickvännen i världen. Hon är som en vacker dröm som aldrig vill ta slut, som en evig soluppgång. Jag känner mig tom av frihet inombords när jag tänker på henne, ingenting är svårt eller jobbigt.

Har precis pratat med Sanna och det känns som att vi äntligen tagit av våra masker, och låter solen träffa våra bleka ansikten, det har varit mörkt för länge.

Det finns 100 fina saker med dig. jag är bara dålig på att berätta det, förlåt.
Jag älskar ditt skratt ditt leende dina roliga miner, ditt sätt att gå stå sitta äta dansa dricka.
Jag älskar hur du umgås med dina vänner och visar hur mycket du tycker om alla, jag vet ingen som är så frikostig med positiv energi. Du kan lysa upp hela världen med din kärlek om det hade varit möjligt.
Du är alltid den finaste.

Av hela mitt skrumpna hjärta. <3
Christopher.

1 kommentar:

  1. Fan vad fin du är älskling.
    Jag blir jätte rörd <3

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar och länka till din blogg :)