onsdag, juli 08, 2009

Onsdag v. 2

ok från och med nu kommer jag att skriva vilken vecka jag är i på alla titlar så att jag kan hålla koll på hur lång tid jag har på mig till mitt mål.

såhär är det, och det är dumt att jag inte skriver det förrens nu
jag ska hålla på att träna, springa, äta bättre och vara allmänt hälsosammare under 12 veckor.
Målet med allt detta besvär är att klara springa skryllemilen på 40 min, som jag skrev i förra inlägget, och att helt enkelt bli aningen snyggare så att min Sanna kan vara aningen mer stolt över sin pojkvän.

Idag sprang jag intervall/backlöpning äntligen, det var ingen rolig historia, mjölksyran var fruktansvärd.
Började med att springa 5km som uppvärmning på 27min. Sen varva upp igen med att hitta ett schysst spår där jag kunde få springa lite ifred. Sen sprang jag intervaller i en backe, upp och ner, under ca 25min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar och länka till din blogg :)